maanantai 22. huhtikuuta 2013

Täää saa riiittääääääää!!!!!!!!

Okei, en jaksa enää pitää lakkoa täältä. Mulla on jotenki tarve päästä kirjoittaa kaikkia mun hömpötyksiäni tänne, vaikka ne ei kovin mielenkiintoisia olekkaan.


Uskon, että Aurinko on jotenkin vaikuttanut tähän mun intooni kirjoittaa taas tänne.

Olen luvannut laittaa videojuttujani tänne ja olen ne jo alustavasti laittanut yhteen toiseen blogiin, mutta en julkaise sitä vielä kunnolla kaikkien tietoon. Kyllä se sieltä löytyy, jos jaksatte vain selata.
Lisäilen toki ne videot tänne tässä ihan lähiaikoina, mutta , koska suurin osa läheisitä ihmisistäni tietää tän mun alkuperäisen blogin osoitteen, niin siksi vielä vähän emmin. :--D

Mutta jos mie kertoisin hiukan, että mitä oon tehnyt.

No, kokonaisuudeessaan olen ollut pirteempi. Uskon, että kevät vaikuttaa tähän niinku melkein kokonaan, sillä mulla on tainnut olla sellainen ''Kaamos masennus'' , mutta nyt taas oon vähä iloisempi.

Olen kiinnostunut opiskelusta nyt enemmän, sillä oon miettinyt tosi paljon , että mihin mä haluan mennä ylä-asteen jälkeen. ... Enkä oo kyllä mitään järkevää ratkaisua keksinyt, mutta eihän mulla mikäään kiire vielä ole.

Myös oon ulkoillu tosi paljon. On kiva katella kevään tuloa, vaikka, sillä kestää kyllä turhankin kauan, mutta niinhän se sanonta menee , että hiljaa hyvä tulee.

Lukeminen ja kirjoittaminen on sinänsä mulla jääny, mikä on itestäkin harmi, mutta eiköhän ne auringon avulla tule takaisin (--:

Ystävät on kyllä vienyt mun ajan melkein kokonaan. Joni, Milla, Sara, Heidi, Henri, Henni, ... No siinä ne pääasiassa oli, mutta niiten kanssa on tullu vietettyä aikaa. (Huomatkaa Henni :--D)

Musiikkiaaa tullu kuunneltua ihan samaan malliin kuin ennenkin ja se on auttanu mua pitkin angsti talven. Kiitos sille <3

Kuten jo tuolla ylhäällä kerroin, niin tosiaan oon kuvannut videoita mun videoblogiin. Innostuin , kun katselin Sekopaa92: n videoita. Suosittelen kaikille! : )

Mutta, istuskelen nyt tietokoneluokassa ja toinen luokka saattaa tulla missä välissä tahansa, joten taijan lopetella tältä erää! (;

Keväisin terkuin: Milla

Tota kuuntelen tässä samalla. Nostaa mielialaa (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat