lauantai 8. kesäkuuta 2013

Onnea! ( vähän myöhässä)

PALJON ONNEA VAAAN! MULLE :3 No, tosiasiassa mun synttärit oli jo viime viikon sunnuntaina, mutta en jaksanut tulla kirjoittaamaan aikasemmin, joten myöhäset onnittelut itselleni ;) . Jeps, siis nyt on KESÄ! (Kukaan ei tainnut huomata). Ja minun on taas kuoriuduttava pois koulun ja kiireiden kaavusta ja syntyä taas kesätytöksi 2013.  En ole kirjoitellut taas vähän aikaan, mutta kun katsoin Even blogia niin innostuin taas! 
Surullista, olen sairas. :c Siis en ole kuumeessa , mutta maailman kauhein nuha ja yskä. Tänään oon silti menossa Kitkalle kaverin kanssa pariksi yöksi ja ajattelin linnoittautua sisälle. EN TODELLAKAAN mene uimaan. ... Hyrrr... Paleltaa jo ajatuskin. No, jos nuhaa ei lasketa niin mulla menee ihan hyvin. Tuli ihan siedettävä todistus ja keskiarvoni oli 7,5 , eli ei huono. Ihan riittävä minulle. Ensi vuonna täytyy silti parantaa, mutta ei enää sanakaan koulusta. :I  Ostin rippimekon, joka on ihan hieno. Taino, mulle olis ihan farkku + kiva paita yhdistelmäkin kelvannu, mutta äiti sen nyt sitte valitsi. Onhan se siis ihan kiva.. Mulle se on periaatteessa ihan sama mihin mä pukeudun, kuhan se olis vaa nopeesti ohi. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat